pondělí 3. září 2012

Back to school

A je to tady. 3. září 2012, což znamená, že všichni školou povinní dnes zasedli do školních lavic. Mezi ně patřím i já. Dnes jsem nastoupila do třetího a posledního ročníku na gastronomické škole. Ano, letošním rokem dělám závěrečné zkoušky a mám z toho smíšené pocity. Jediné, co mě uklidňuje je fakt, že za dobu fungování této školy se nenašel nikdo, kdo by závěrečné zkoušky z praxe neudělal.


 

Co říct k mému letošnímu prvnímu školnímu dni. Nedělo se nic zvláštního. Ve škole jsem všeho všudy strávila půl hodiny a pak jsem spěchala na autobus. Přečetli jsme si školní řád (což je vážně důležité), dostali všelijaké dotazníky a naprosto ukrutný rozvrh, kdy máme 3x týdně 7 hodin a ke čtyřem hodinám německého jazyka mi přibyly ještě 2 hodiny německé konverzace. Pozitivum na tom je, že máme pouze dvě hodiny týdně matematiky.

A co váš první školní den?

Žádné komentáře:

Okomentovat