sobota 1. září 2012

MasterChef - hit letošního roku nebo propadák?


Masterchef je světoznámá kuchařská show, kde své umění předvádí amatérští kuchaři. Jejich dovednosti hodnotí tříčlenná porota (většinou se jedná o známé kuchaře se zkušenostmi), která hodnotí zhotovené jídlo tak, že jej ochutnají a na základě toho se rozhodnou, zda-li daný soutěžící postoupí nebo ne. Soutěžící, který se postupuje do dalšího kola je porotou obdarován zástěrou. Takhle to vypadá v kterémkoli jiném masterchefu, zatímco u nás..

Zatímco u nás se jedná o bezduchou parodii a TV nova zase jednou udělala Česku ostudu. Na první díl Masterchef jsem se já osobně těšila. Myslela jsem si, že to může být zajímavý, ale ejhle. Chybička se vloudila.

Průběh soutěže je možná i dobrý, ale do dokonalosti to má daleko. Jako první mě začala od sledování odrazovat moderátorka Daniela Peštová, která určitě získala lásku k vaření až když začala moderovat tuto kuchařskou show. Porota taky stojí za nic. Jedná se o namachrované chlapy, kteří si myslí, že jsou někdo, přitom o vaření toho ví asi tolik, co já. Zpozornila jsem, když na scénu přišel ten mladý hoch s tím, že špagety, které předváděl porotě, jsou domácí. Jeden z porotců, ten slovenský se do mlaďocha pustil, co mu lže, jak si odvažuje mu lhát a kdo ví co ještě. No vážně, většího ignoranta jsem ještě nikdy neviděla. A ten kluk nebyl jediný, kdo to schytal. Téměř každý soutěžící, který řekl svůj názor, dostal kartáč. Kde to jsme? V zemi, kde nemůžeme říct svůj názor? Panebože.

To, že porotci jsou bezcharakterní nuly mě přesvědčilo i to, že nebyli schopní sníst ani jedno pitomé sousto. Aspoň ze slušnosti by sousto sníst mohli, ale tak konec konců, mohou být rádi, že se vytasili se svou pravou povahou. Televizi jsem si přepla na jiný kanál poté, co křičeli na toho muže, co přetáhl časový limit.

TV Nova radím, aby tento pořad stáhla z vysílání, než si utrhne ještě větší ostudu než jakou má nyní. Kam se tahle fraška hrabe na zahraniční verze. Tuto rádoby ,,show" hodnotím jako odpad.

Žádné komentáře:

Okomentovat