pátek 26. října 2012

Co je nového..

Tak v první řadě se mi rozbil mobil. Můj drahocenný mobil, který jsem měla takřka od patnácti let. Do teď šlapal skvěle, dokud jsem ho jednoho krásného dne po sobě nezapla a nevypla. Od té doby se mi začal sekat, nemohla jsem ho vůbec rozchodit a až se dnes tatík vrátil z práce a řekl mi, že s největší pravděpodobností nepůjde spravit. A tak mi na nějakou dobu půjčil svou. Sbohem moje drahocenná Nokie..

Za další teď  často soutěžím. Vzdala jsem soutěže, kde se losuje výherce, protože v těhle soutěžích nemám sebemenší štěstí. Tak jsem si vybrala soutěže, při kterých zadám určitý počet kódů a za to pak automaticky dostanu danou věc. Momentálně soutěžím o vykrajovátka s Rajecem, které už jsou na cestě a potom o kotel na guláš, který dám matince k Vánocům..

2 komentáře:

  1. Táková vykopávka :D A vykrajovátka se na guláš budou hodit ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomlč!:DVšak je to přes tři roky starej mobil..:Dteda byl:Da jak jsem s ním byla spokojená:D

      Vymazat