pátek 5. října 2012

Podzim, školní stereotyp a tak podobně..

Za tu dobu, co jsem zde psala poslední zápis do mého virtuálního deníčku, se neudálo moc událostí. Začal podzim. Což mi připomíná, že jsem tak nějak už nějakou tu dobu single, protože dotyčné osobě nemůžu vůbec věřit. A co by to bylo za vztah bez důvěry?


Na druhou stranu ale mi to chybí být ve vztahu. Chybí mi, mít někoho u sebe..ale rozhodně teď nikdo není na obzoru, takže uvidíme. Už jsem se jednou dívala i na seznamku:D. Měla bych se sebou něco dělat..:D

Co se týče školy, tak se letos toho moc nenaučíme. Povětšinou ve všech předmětech, ze kterých budeme skládat závěrečné zkoušky probereme látku třetího ročníku do listopadu, maximálně prosince a pak celou dobu budeme opakovat na zkoušky, což je hrozně potěšující. Jediné, čím si jsem u závěrečných zkoušek jistá, je německý jazyk - ten zvládnu určitě. Dál to tak trošku pokulhává. Po této škole bych chtěla jít studovat na nějakou hotelovou školu, tak doufám, že se tam dostanu. Mimo jiné ve škole už začínáme pomalu, ale jistě řešit stužky, popřípadě trička a padly i první nápady na naše tablo..už teď se na to focení netěším, protože nejsem moc fotogenická.

A jedna moje spolužačka dělá Avon lady, tak jsem se rozhodla udělat si radost a objednala jsem si dva tělové spreje - s granátovým jablkem a mangem a ten druhý je s vůní jasmínu, květu ylang-ylang, červené růže s nádechem vanilky, santalového dřeva a mošusu, tak jsem na to zvědavá.

Žádné komentáře:

Okomentovat