pátek 29. června 2012

Prázdniny mají teď hlavní slovo..


Prázdniny se konečně hlásí o slovo a musím podotknout, že každý ze studentů si je zaslouží. Při dohánění známek, resp. zlepšení známek jsme se totiž dost nadřeli :D. Já osobně jsem úspěšně dokončila druhý ročník a příští rok mě čekají závěrečné zkoušky, takže budu mít poněkud nabitý školní rok - a ještě budu připravovat kamaráda na maturitu z německého jazyka.


Jinak moje plány na prázdniny jsou docela křehké. Přesně ještě nevím, jestli všechno klapne, ale chtěla bych se jet podívat na Pernštejnské slavnosti, které se konají začátkem července, potom někdy v srpnu určitě navštívím zámek Lednice a nakonec bych chtěla jet do Safari ZOO ve Dvoře Králové. Možná mě do budoucna ještě něco napadne - konec konců jsou to ještě dva měsíce..a budoucnost je nevyzpytatelná. Teď už ale mířím do hajan, tak přeji dobrou noc:).


Žádné komentáře:

Okomentovat