úterý 3. července 2012

Bouřka


Uff. Konečně jsou bouřky za náma. Dorazily k nám kolem třetí odpoledne, kdy jsme malovali kuchyň. Strhl se nesnesitelný vichr a déšť. Pršelo tak silně, že vůbec nebylo vidět z okna. Nemohla jsem sledovat, co se děje venku. Ano, i když se bojím bouřek, ráda sleduju dění při bouřce (blesky hlavně:)).


Krátce poté, co se déšť trochu usměrnil a já mohla vidět z okna, chopila jsem se svého mobilu a vyfotila jsem následky bouře, resp. vichru (bohužel jsem odkázaná na mobil, protože můj drahocenný fotoaparát mi vypověděl službu). Měli jsme zde převrácené popelnice, které čekaly na to, až je popeláři vyvezou a kousek dál je rozštíplý strom, jehož fotku mám také, ale vzhledem k tomu, že fotografie byla trošku mázlá, tak to zítra vyfotím znovu a potom přidám. Ještě teď večer se chystalo k rádoby velké bouřce, ale hned se to rozehnalo, díky bohu.


Žádné komentáře:

Okomentovat