neděle 5. srpna 2012

Časopisy PREMIERE a Grilování

Časopisy PREMIERE byly mojí srdeční záležitostí. Nekupovala jsem si sice každé číslo, které vyšlo, nýbrž jen ta čísla, ve kterých bylo něco zajímavého o mých oblíbených hercích a filmech. Bohužel v době krize bylo vydávání tohoto časopisu přerušeno a zatím jsem nečetla nic o tom, že by se mělo obnovit, což je škoda. S koncem časopisu upadl i web (http://premiere.maxim.cz/). Vyfotila jsem si těch pět vydání, která se dochovala - ten zbytek se mi záhadně různě potratil při stěhování. Vydání, kde je na titulní stránce Harry Potter trošku utrpělo, protože sestra předváděla své umění v upravování celebrit:D.


A pak zmíněné grilování v nadpisu článku. Pokud někdo z vás soutěžil s Poděbradkou a sbíral soutěžní etikety, mohli jste po zadání několika kódů z etiket vyhrát gril, DVD přehrávač, Activity Gold či týdenní pobyt ve vile (tady už šlo o slosování). Já jsem pilně spolu s bratrem vypsala 90 kódů, tudíž jsme vyhráli gril, který jsme nedávno testovali. Grilovali jsme si pravé domácí klobásky a musím říct, že chutnaly naprosto výtečně :-*


1 komentář:

  1. Ooo, sliny tečou po bradě :DDD Číslo Premiere s Harrym na titulce závidím ^^

    OdpovědětVymazat