pondělí 13. srpna 2012

Soutěž s Kozlem

Koncem července jsem se zúčastňovala jedné soutěže, kterou pořádalo pivo Kozel. Soutěž spočívala ve sbírání víček z piv, na kterých byly napsány soutěžní kódy, které jste mohly poslat buď přes oficiální stránku piva Kozel nebo přes SMSky.



Já pochopitelně pilně nasbírala kódy a odeslala je přes stránku. Potřebovala jsem 12 soutěžních kódů, abych získala tyto grilovací klobásky. Ke klobáskám byla přidána barbecue omáčka a samolepka.


Připsala jsem ještě dva tři kódy, abych získala tento chladící krýgl. Ten funguje tak, že ho na dvě až čtyři hodiny dáme dnem vzhůru do mrazáku a potom do něj nalijeme pivo, ale určitě můžeme i obyčejný džus. Krýgl se dá zmrazovat opakovaně. Už ho mám i ozkoušený a musím říct, že funguje - na nesnesitelná vedra, i když jich teď už moc nebude, se určitě hodí.

Dnes jsem si pro obě výhry zašla do našeho Penny Marketu. Výhry mi byly předány po ověření jména a odevzdání poukázek:



Žádné komentáře:

Okomentovat