čtvrtek 9. srpna 2012

I hate you, Congratulations


Možná vás to zajímat bude, možná ne. Já osobně se přikláním k té druhé možnosti, ale potřebuju to někam napsat.

Před pár dny mi jistá osoba (resp.můj bývalý) psala, jak mě má hrozně moc ráda, že by dala cokoli za to, abych jí odpustila a podobné hnusné podlézající řečičky. Řekla jsem, že si to promyslím. Vážně jsem nad tím přemýšlela. Výsledek byl ten, že s ním už znovu nikdy nebudu. Uznejte sami, chodili by jste s někým, kdo by se o vás vsadil? Já tedy rozhodně ne.


Už jsem se chystala mu odpovědět, jen co se připojil. Chystala jsem se napsat onen verdikt a bum! ,,Uživatel xxx je ve vztahu s yyy" Začala jsem zuřit. Vážně moc. Nebylo to kvůli tomu, že bych snad žárlila na to, že má holku - ať si jich má třeba milion, ale štvalo mě to, že mi dva dny na to psal, jak mě má strašně rád a chce, abych mu odpustila a pak má najednou holku. To mě musel mít vážně rád. Napsal mi, že říkal, ať s ním jdu na zábavu, ale vzhledem k tomu, že jsem nešla se to prý stalo. Magor. Nesnáším ho. A taky jsem se dozvěděla, že když se opije, byť je jen v náladě, tak se neovládá. Kdo ví, co všechno se dělo, když jsme spolu byli, že..

Tak jsem s ním včerejším dnem skončila. Zanevřela jsem veškerý kontakt s ním. Sbohem.

Někoho stačí zahrnout květinami, někoho polibky, někoho láskou a tebe vzít lopatou a zahrnout hlínou.

Žádné komentáře:

Okomentovat